Wyszukiwarka

ZABYTKI NASZEGO REGIONU – WYCIECZKA SZKOLNA KLASY IA i ID

W dniu 24 czerwca 2013 roku dla  klasy I a  wraz  wychowawcą p. Jolantą Kaszuba i klasy I d z wychowawcą p. Marzena Markulak  zorganizowana została integracyjna wycieczka szkolna. Udaliśmy się na znajdujący się we wsi Sucha Zamek Czocha.

Mimo deszczowej aury pływaliśmy stateczkiem wycieczkowym po jeziorze Leśniańskim okalającym zamek. Podziwialiśmy piękne widoki.

Ciekawa architektura i usytuowanie zamku warte są odwiedzenia i zwiedzania. Z historią zamku zapoznała nas pani przewodnik, która oprowadzała naszą grupę. Znamy już wiele tajemnych przejść w zamku. Musieliśmy pokonać dużo drewnianych schodów, aby dotrzeć na wieżę. Warto było, bo widok był wspaniały. Było to urokliwe miejsce, które pozwoliło nam odbyć ,, małą podróż w czasie’’.  Dużą frajdę sprawiło kupowanie pamiątek z tej wspaniałej wycieczki.

Kolejną atrakcją naszej wycieczki była wizyta w gospodarstwie agroturystycznym w Karłowicach. Po całym dniu zwiedzania  ze smakiem zajadaliśmy pieczone kiełbaski. Zwiedzaliśmy mini ZOO, w którym poznaliśmy i spędziliśmy czas ze zwierzętami. Były gry i zabawy na boisku i placu zabaw. Każde z bawiących się dzieci pozbyło się nadmiaru energii.

To naprawdę wspaniały czas, który tam spędziliśmy. Wszyscy byli zadowoleni ze zwiedzenia tak wspaniałego zabytku i aktywnie spędzonego czasu w obcowaniu z naturą. Zmęczeni, oszołomieni wróciliśmy do domu.

Dziękujemy rodzicom pani Dorocie Kyzioł , pani Agnieszce Zielińskiej, pani Joannie Graszka i  pani Urszuli Domańskiej za pomoc podczas wycieczki.