Dostawa mebli gabinetowych, do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim
- Drukuj"/> artykuł: Dostawa mebli gabinetowych, do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Dostawa mebli gabinetowych, do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim"/>
Znak sprawy: SP2-ZP/35/11/2015 Lwówek Śląski, dnia 25.11.2015r.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr2
W LWÓWKU ŚLĄSKIM
59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a
Tel. sekretariat 75/ 782 46 59
…………………………………………………………………………………………………
realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 907)
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„ Dostawa mebli gabinetowych, do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a, 59-600 Lwówek Śląski”
I. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej (ofertowej):
- Oferta cenowa ma być złożona w formie pisemnej na adres Zamawiającego
tj. Szkoła Podstawowa Nr2, 59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a. - Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
- Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką.
- Oferta ma obejmować :ceny jednostkowe mebli i ogólną wartość zamówienia.
- Oferta powinna zawierać koszty dostawy mebli do siedziby Zamawiającego
- Przy dostawie do faktury dołączyć certyfikaty, deklarację zgodności dopuszczające meble
do użytkowania w szkole
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych wykonanych z płyt melaminowych z wykorzystaniem elementów aluminiowych i szkła. Blaty i nogi biurek i stołów oraz górne wieńce szaf i regałów z płyt 25 mm wg poniższego zestawienia:
L.p. |
Nazwa mebli |
Wymiary mebli |
Jedn. miary |
Ilość |
Cena jednostk. zł brutto |
Wartość zł brutto
|
1. |
Biurko w-206 kolor wiśnia pensylwania płyta |
180x90x75 |
Szt. |
1 |
|
|
2. |
Dostawka w-233 kolor wiśnia pensylwania płyta |
fi 110x75 |
Szt. |
1 |
|
|
3. |
Kontener w-246 kolor wiśnia pensylwania płyta |
125x60x65 |
Szt. |
1 |
|
|
4. |
Kontener w-241 kolor wiśnia pensylwania płyta |
43x57x65 |
Szt. |
1 |
|
|
5. |
Szafka w-143 kolor wiśnia pensylwania płyta |
80x45x140 |
Szt. |
2 |
|
|
6. |
Szafa w-110 kolor wiśnia pensylwania płyta |
80x45x187 |
Szt. |
1 |
|
|
7. |
Szafa w-111 ubraniowo-aktowa kolor wiśnia pensylwania płyta |
80x45x187 |
Szt. |
1 |
|
|
8. |
Regał w-108 kolor wiśnia pensylwania płyta |
40x45x187 |
Szt. |
1 |
|
|
9. |
Stół konferencyjny w-207 kolor wiśnia pensylwania płyta |
200x90x75 |
Szt. |
1 |
|
|
10. |
Koszty dostawy do siedziby Zamawiającego |
|
|
|
|
|
11. |
Okres gwarancji |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem : |
|
III. Terminy realizacji zamówienia:
Termin realizacji: do dnia 16.12.2015r.
IV. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej (ofertowej):
Ofertę należy złożyć terminie do 01.12.2015r. do godziny 12:00 w sekretariacie zamawiającego
w Szkole Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim Aleja Wojska Polskiego1a w formie pisemnej
lub przesłać faksem tel.75782 4659 lub email: sp2clwowekjo@op.pl
Kontakt : Janusz Odyniec kierownik gospodarczy tel.691370272
V. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest :
Cena brutto oferty – znaczenie 100%
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w nn. zaproszeniu oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryterium wyboru.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Oferta Wykonawcy.
2) Załącznik nr 2- projekt umowy
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
/-/KRZYSZTOF BIELIŃSKI
załącznik nr 2
UMOWA DOSTAWY NR .............................(wzór)
Zawarta w dniu .............w Lwówku Śląskim,
pomiędzy:
Szkołą Podstawową Nr2
z siedzibą przy Al. Wojska Polskiego 1a, 59-600 Lwówek Śląski,
NIP 616-12-78-991,
reprezentowaną przez:
Krzysztofa Bielińskiego- dyrektora szkoły
przy kontrasygnacie głównej księgowej -Krystyny Iskierskiej
w imieniu i na rzecz Gminy i Miasta Lwówek Śląski
zwaną dalej Zamawiającym
a
..................................................................................................................,
zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą, reprezentowanym przez:
.............................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:
I. Przedmiot umowy
§ 1.
- Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa mebli gabinetowych wg zestawienia
jak w zapytaniu cenowym nr SP2-ZP/35/11/2015 z dnia 25.11.2015r.). - Zamawiający zobowiązuje się do kupna, a Wykonawca do sprzedaży, dostawy mebli gabinetowych do siedziby Zamawiającego.
II. Termin realizacji
§ 2.
- Termin dostawy: do dnia 16.12.2015r.
- Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr2 w Lwówku Śląskim,
Al. Wojska Polskiego 1a
III. Wynagrodzenie
§ 3.
- Wartość przedmiotu umowy, określonego w § 1, wynosi brutto ..............
(słownie zł :...................................................), tj. netto .............+VAT 23% ..................złotych.
- Za termin zapłaty uznaje się datę, w której Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać na konto Wykonawcy określoną kwotę.
- Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca wystawił faktury bez jego podpisu.
IV. Rozliczenia
§ 4.
- Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Strony protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający jest obowiązany do zapłacenia Wykonawcy kwoty faktury końcowej w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
- Zapłaty wynagrodzenia Zamawiający zobowiązany jest dokonać na konto bankowe Wykonawcy nr.......................................w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury. W przypadku nieterminowej zapłaty, Wykonawcy przysługiwać będą odsetki ustawowe liczone za każdy dzień zwłoki.
- Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jest upoważniony
do wystawiania faktur VAT.
V. Rękojmia
§ 5.
- Okres rękojmi na dostawę mebli wynosi ........ miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru.
- Okres rękojmi przedłuża się o czas naprawy przedmiotu umowy.
- Wykonawca ponosi koszty dojazdów do czynności wykonywanych przez niego
w okresie gwarancji
VI. Obowiązki stron
§ 6.
1. Do obowiązków Zamawiającego należy:
1.1. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy.
1.2. Niezwłoczne zgłaszanie Wykonawcy reklamacji w zakresie wad jakości dostarczonych mebli gabinetowych.
1.3. Terminowe uregulowanie należności Wykonawcy
2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
2.1. Terminowe dostarczenie przedmiotu umowy.
2.2. Dostawa mebli gabinetowych zgodna z wykazem zamówienia.
2.3. Niezwłoczne reagowanie na reklamacje zgłaszane przez Zamawiającego w zakresie wad mebli gabinetowych
2.4. Pełna odpowiedzialność za należyty transport i zabezpieczenie przedmiotu umowy.
VII. Kary umowne
§ 7.
- W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Strony zobowiązują
się zapłacić kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach:
1.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z powodu okoliczności,
za które odpowiada Wykonawca lub za odstąpienie Wykonawcy od wykonania postanowień niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego- w wysokości 10% wartości brutto umowy w § 3 ust. 1,
b) za zwłokę w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy- w wysokości 1% wartości (brutto) umowy określonej w § 3 ust. 1, licząc za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 ust.1,
c) za zwłokę w reakcji serwisu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
– w wysokości 0,5% wartości (brutto) umowy określonej w § 3 ust. 1,
licząc za każdą godzinę zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 ust. 1.
1.2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:
a). W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn,
za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, z zastrzeżeniem, o którym mowa
w § 10 ust. 1- w wysokości 10% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1.
- Strony niniejszej umowy ustalają, że Zamawiający ma prawo potrącenia kar umownych z płatności faktury.
- Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa powstałej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na warunkach określonych
w Kodeksie Cywilnym. - Strony niniejszej umowy ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.
VIII. Odstąpienie od umowy
§ 8.
1.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy
nie leży w interesie publicznym, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach.
2.Poza przypadkiem, o których mowa w ust. 1 stronom przysługuje prawo odstąpienia
od umowy w następujących sytuacjach:
2.1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni
od powzięcia wiadomości o wystąpieniu jednej z niżej wymienionych sytuacji:
a) zostanie ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy Wykonawcy,
b) zostanie wydany nakaz zajęcia składnika/składników majątku Wykonawcy
c) Wykonawca realizuje przedmiot umowy w sposób niezgodny z niniejszą umową
d) jeżeli kary, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt.2.1. b) oraz 2.1.c) przekroczą 10% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust, 1.
2.2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistniałej, uprzednio nieprzewidzianej, okoliczności
nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IX. Postanowienia szczegółowe
§ 9.
1. Ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją postanowień umowy sprawować będzie Janusz Odyniec -kierownik gospodarczy
2. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację niniejszej umowy
będzie .................................
X. Postanowienia końcowe
§ 10.
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Ewentualne kwestie sporne wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy prawa polskiego,
a w szczególności:
3.1. Ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.2. Kodeksu Cywilnego
4. Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach; z czego dwie
dla Zamawiającego i jednej dla Wykonawcy.
Integralną częścią umowy jest:
- Zaproszenie do złożenia oferty z dnia 25.11.2015r.
- Oferta Wykonawcy
Wykonawca: Zamawiający
.................................................... ......................................................
Akceptuję projekt umowy
...............................................
(miejscowość, data)
.....................................................................................................
(podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2015-11-25 17:54 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-11-25 00:00 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim | |
Odwiedziny: | 2141 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.