Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim

Aleja Wojska Polskiego 1A
59-600 Lwówek Śląski

E-mail: szkolaMAŁPAsp2lwowek.pl (małpa-@)

Przejdź do strony głównej

Piątek, 26 kwietnia 2024

Dostawa mebli gabinetowych, do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim

Znak sprawy: SP2-ZP/35/11/2015                                        Lwówek Śląski, dnia 25.11.2015r.

 

SZKOŁA PODSTAWOWA Nr2

W LWÓWKU ŚLĄSKIM

59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a

Tel. sekretariat 75/ 782 46 59

…………………………………………………………………………………………………

realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 907)

 

ZAPRASZA

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:

 

„ Dostawa mebli gabinetowych, do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a,  59-600 Lwówek Śląski”

 

I. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej (ofertowej):

 

  1. Oferta cenowa ma być złożona w formie pisemnej na adres Zamawiającego
    tj. Szkoła Podstawowa Nr2, 59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a.
  2. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
  3. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką.
  4. Oferta ma obejmować :ceny jednostkowe mebli i ogólną wartość  zamówienia.
  5. Oferta powinna zawierać koszty dostawy mebli do siedziby Zamawiającego
  6. Przy dostawie do faktury dołączyć certyfikaty, deklarację zgodności dopuszczające meble
    do użytkowania w szkole

 

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych wykonanych z płyt melaminowych z wykorzystaniem elementów aluminiowych i szkła. Blaty i nogi biurek i stołów oraz górne wieńce szaf i regałów z płyt 25 mm wg poniższego zestawienia: 

 

L.p.

Nazwa mebli

Wymiary mebli

Jedn. miary

Ilość

Cena jednostk.

zł brutto

Wartość

zł brutto

 

1.

Biurko w-206 kolor wiśnia pensylwania płyta

180x90x75

Szt.

   1

 

 

2.

Dostawka w-233 kolor wiśnia pensylwania płyta

fi 110x75

Szt.

   1

 

 

3.

Kontener w-246 kolor wiśnia pensylwania płyta

125x60x65

Szt.

   1

 

 

4.

Kontener w-241 kolor wiśnia pensylwania płyta

43x57x65

Szt.

   1

 

 

5.

Szafka w-143 kolor wiśnia pensylwania płyta

80x45x140

Szt.

   2

 

 

6.

Szafa w-110 kolor wiśnia pensylwania płyta

80x45x187

Szt.

   1

 

 

7.

Szafa w-111 ubraniowo-aktowa kolor wiśnia pensylwania płyta

80x45x187

Szt.

   1

 

 

8.

Regał w-108 kolor wiśnia pensylwania płyta

40x45x187

Szt.

   1

 

 

9.

Stół konferencyjny w-207 kolor wiśnia pensylwania płyta

200x90x75

Szt.

   1

 

 

10.

Koszty dostawy do siedziby Zamawiającego

 

 

 

 

 

11.

Okres gwarancji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem :

 

 

 

III. Terminy realizacji zamówienia:

 

Termin realizacji: do dnia 16.12.2015r.

 

IV. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej (ofertowej):

 

Ofertę należy złożyć terminie do 01.12.2015r. do godziny 12:00 w sekretariacie zamawiającego
 w
Szkole Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim Aleja Wojska Polskiego1a w formie pisemnej
 lub przesłać faksem tel.75782 4659 lub email: sp2clwowekjo@op.pl

Kontakt : Janusz Odyniec kierownik gospodarczy tel.691370272

 

V. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

 

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest :

Cena brutto oferty – znaczenie 100%

Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w nn. zaproszeniu oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryterium wyboru.

 

 

 

Załączniki:

 

1)      Załącznik nr 1 – Oferta Wykonawcy.

2)      Załącznik nr 2- projekt umowy

 

 

 

DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2

/-/KRZYSZTOF BIELIŃSKI

 

załącznik nr 2

 

UMOWA DOSTAWY NR  .............................(wzór)

Zawarta w dniu .............w Lwówku Śląskim,

pomiędzy:

Szkołą Podstawową Nr2

z siedzibą przy Al. Wojska Polskiego 1a, 59-600 Lwówek Śląski,

NIP 616-12-78-991,

reprezentowaną przez:

Krzysztofa Bielińskiego- dyrektora szkoły

przy kontrasygnacie głównej księgowej -Krystyny Iskierskiej

w imieniu i na rzecz Gminy i Miasta Lwówek Śląski

zwaną dalej Zamawiającym

a

..................................................................................................................,

zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą, reprezentowanym przez:

.............................................................................

została zawarta umowa o następującej treści:

I. Przedmiot umowy

§ 1.

 

  1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa mebli gabinetowych wg zestawienia
    jak w zapytaniu cenowym nr SP2-ZP/35/11/2015 z dnia 25.11.2015r.).
  2. Zamawiający zobowiązuje się do kupna, a Wykonawca do sprzedaży, dostawy mebli gabinetowych do siedziby Zamawiającego.

 

II. Termin realizacji

§ 2.

  1. Termin dostawy: do dnia 16.12.2015r.
  2. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr2 w Lwówku Śląskim,
    Al. Wojska Polskiego 1a

III. Wynagrodzenie

 

§ 3.

  1. Wartość przedmiotu umowy, określonego w § 1, wynosi brutto ..............

(słownie zł :...................................................), tj. netto .............+VAT 23% ..................złotych.

  1. Za termin zapłaty uznaje się datę, w której Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać na konto Wykonawcy określoną kwotę.
  2. Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca wystawił faktury bez jego podpisu.

 

IV. Rozliczenia

§ 4.

  1. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Strony protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający jest obowiązany do zapłacenia Wykonawcy kwoty faktury końcowej w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
  2. Zapłaty wynagrodzenia Zamawiający zobowiązany jest dokonać na konto bankowe Wykonawcy nr.......................................w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury. W przypadku nieterminowej zapłaty, Wykonawcy przysługiwać będą odsetki ustawowe liczone za każdy dzień zwłoki.
  3. Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jest upoważniony
    do wystawiania faktur VAT.

 

V. Rękojmia

§ 5.

  1. Okres rękojmi na dostawę mebli wynosi ........ miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru.
  2. Okres rękojmi przedłuża się o czas  naprawy przedmiotu umowy.
  3. Wykonawca ponosi koszty dojazdów do czynności wykonywanych przez niego
    w okresie gwarancji

 

VI. Obowiązki stron

§ 6.

1. Do obowiązków Zamawiającego należy:

1.1.  Dokonanie odbioru przedmiotu umowy.

1.2.  Niezwłoczne zgłaszanie Wykonawcy reklamacji w zakresie wad jakości dostarczonych mebli gabinetowych.

1.3.  Terminowe uregulowanie należności Wykonawcy

2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:

2.1.  Terminowe dostarczenie przedmiotu umowy.

2.2.  Dostawa mebli gabinetowych zgodna z wykazem zamówienia.

2.3.  Niezwłoczne reagowanie na reklamacje zgłaszane przez Zamawiającego w zakresie wad mebli gabinetowych

2.4.  Pełna odpowiedzialność za należyty transport i zabezpieczenie przedmiotu umowy.

 

VII. Kary umowne

§ 7.

 

  1. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Strony zobowiązują
    się zapłacić kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach:

1.1.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a)      za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z powodu okoliczności,
za które odpowiada Wykonawca lub za odstąpienie Wykonawcy od wykonania postanowień niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego- w wysokości 10% wartości brutto umowy w § 3 ust. 1,

b)      za zwłokę w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy- w wysokości 1% wartości (brutto) umowy określonej w § 3 ust. 1, licząc za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 ust.1,

c)      za zwłokę w reakcji serwisu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
 – w wysokości 0,5% wartości (brutto) umowy określonej w § 3 ust. 1,
licząc za każdą godzinę zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 ust. 1.

1.2.  Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:

 a). W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn,
za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, z zastrzeżeniem, o którym mowa
w § 10 ust. 1- w wysokości 10% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1.

 

  1. Strony niniejszej umowy ustalają, że Zamawiający ma prawo potrącenia kar umownych z płatności faktury.

 

  1. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa powstałej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na warunkach określonych
    w Kodeksie Cywilnym.
  2. Strony niniejszej umowy ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.

 

VIII. Odstąpienie od umowy

 

§ 8.

  1.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy
 nie leży w interesie publicznym, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach.

 2.Poza przypadkiem, o których mowa w ust. 1 stronom przysługuje prawo odstąpienia
od umowy w następujących sytuacjach:

2.1.  Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni
od powzięcia wiadomości o wystąpieniu jednej z niżej wymienionych sytuacji:

a)      zostanie ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy Wykonawcy,

b)      zostanie wydany nakaz zajęcia składnika/składników majątku Wykonawcy

c)       Wykonawca realizuje przedmiot umowy w sposób niezgodny z niniejszą umową

d)     jeżeli kary, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt.2.1. b) oraz 2.1.c) przekroczą 10% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust, 1.

2.2.  Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistniałej, uprzednio nieprzewidzianej, okoliczności
nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

  1. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

 

IX. Postanowienia szczegółowe

 

§ 9.

1. Ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją postanowień umowy sprawować    będzie Janusz Odyniec -kierownik gospodarczy

 

2. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację niniejszej umowy
będzie .................................

 

 

X. Postanowienia końcowe

§ 10.

1.    Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  1.  Ewentualne kwestie sporne wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy prawa polskiego,
    a w szczególności:

3.1.  Ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.2.  Kodeksu Cywilnego

4. Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach; z czego dwie
dla  Zamawiającego i jednej dla Wykonawcy.

 

 

Integralną częścią umowy jest:

  1. Zaproszenie do złożenia oferty z dnia 25.11.2015r.
  2. Oferta Wykonawcy

 

 

Wykonawca:                                                                                   Zamawiający

 

 

....................................................                                         ......................................................

 

 

 

Akceptuję projekt umowy

 

 

 

...............................................

(miejscowość, data)

 

 

 

.....................................................................................................

 (podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2015-11-25 17:54przez:
Opublikowano:2015-11-25 00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim
Odwiedziny:2141

  • Brak wpisów.