Dostawa 1 sztuki kserokopiarki Nashuatec MP2550csp używana o przebiegu do 75 tysięcy kopii
- Drukuj"/> artykuł: Dostawa 1 sztuki kserokopiarki Nashuatec MP2550csp używana o przebiegu do 75 tysięcy kopii"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Dostawa 1 sztuki kserokopiarki Nashuatec MP2550csp używana o przebiegu do 75 tysięcy kopii"/>
Znak sprawy: SP2-ZP/31/11/2015 Lwówek Śląski, dnia 04.11.2015r.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr2
W LWÓWKU ŚLĄSKIM
59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a
Tel. sekretariat 75/ 782 46 59
…………………………………………………………………………………………………
realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 907)
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa 1 sztuki kserokopiarki Nashuatec MP2550csp używana o przebiegu do 75 tysięcy kopii
do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a, 59-600 Lwówek Śląski .”
I. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej (ofertowej):
- Oferta cenowa ma być złożona w formie pisemnej na adres Zamawiającego tj.. Szkoła Podstawowa Nr2, 59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a.
- Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
- Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką.
- Oferta ma obejmować ceny jednostkowe kserokopiarki i ogólną wartość zamówienia.
- Oferta powinna zawierać koszty dostawy kserokopiarki do siedziby Zamawiającego.
- Oferta powinna zawierać koszt instalacji, wdrożenia kserokopiarki i szkolenie obsługi.
- Oferta powinna zawierać koszt toneru i developera.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki kserokopiarki Nashuatec MP2550csp wg poniższych parametrów technicznych:
-prędkość kopiowania / drukowania 25/33 kopii/min.
-maksymalny format oryginału A3
-maksymalny format kopii A3
-pojemność kaset na papier 2 x 500 ark. + podręczny na 100 ark.
-automatyczne kopiowanie dwustronne (duplex)
-automatyczny odwracający podajnik dokumentów
-kolorowy edycyjny ekran dotykowy
-menu w języku polskim
-sorter elektroniczny
-dwie kasety na papier po 500 arkuszy
-moduł sieciowego druku mono
-skaner kolorowy
-serwer dokumentów
III. Terminy realizacji zamówienia:
Termin realizacji: do dnia 16.11.2015r.
IV. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej (ofertowej):
Ofertę należy złożyć w terminie do 10.11.2015r. do godziny 12:00 w sekretariacie zamawiającego w Szkole Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim Aleja Wojska Polskiego1a w formie pisemnej lub przesłać faksem tel.75782 4659 lub email: sp2clwowekjo@op.pl
Kontakt : Janusz Odyniec kierownik gospodarczy tel.691370272
V. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejsze
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest :
Cena brutto oferty – znaczenie 100%
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w nn. zaproszeniu oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryterium wyboru.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Oferta Wykonawcy.
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
KRZYSZTOF BIELIŃSKI
Załącznik nr 1
Do zapytania ofertowego z dnia 04.11.2015r.
…………………………………………….
Nazwa Dostawcy i adres
……………………………………………
NIP, REGON:
tel. fax, e-mail:………………………….
Szkoła Podstawowa Nr2
ul. Aleja Wojska Polskiego 1a
59-600 Lwówek Śląski
OFERTA WYKONAWCY
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na:
„Dostawa 1 sztuki kserokopiarki Nashuatec MP2550csp używanej o przebiegu do 75 tys. kopii do siedziby Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a”
w zakresie określonym w zaproszeniu do złożenia oferty:
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzeniem:
..................zł brutto (słownie zł. ........................................................................)
tj. netto ............... (słownie zł. ............................................................................)
+ .......... % VAT
zgodnie z załączoną wyceną.
2. Oświadczamy, że usługi /roboty budowlane/ dostawa* stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie: do ……………………….…….roku.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
4. Oświadczamy, że udzielamy gwarancji na dostawę kserokopiarek …………………… miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
5. Oświadczamy, że przyjmujemy 30-dniowy termin płatności faktury, licząc od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
6. Integralną część niniejszej oferty stanowią załączniki
....................................
Miejscowość, data
…………………………………………..………………………
(pieczątka i podpis wykonawcy)
*niepotrzebne skreślić
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2015-11-04 21:36 | przez: Janusz Odyniec |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-11-04 00:00 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim | |
Odwiedziny: | 1651 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.