- Odwiedziny: 2648569
- Do końca roku: 217 dni
- Do wakacji: 26 dni
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim
-
Statystyki
Projekt unijny 2018-2020
Oferta zajęć w ramach projektu realizowana przez Szkołę Podstawową nr 2 w Lwówku Śląskim:
Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych:
- zajęcia rozwijające j. angielski; kl. 1-3
- zajęcia rozwijające j. niemiecki; kl. 1-3
- zajęcia rozwijające matematyka; kl. 1-3
- zajęcia rozwijające Odkrywanie matematyki; kl. 1-3
- zajęcia rozwijające Inspiracje matematyczne; kl. 1-3
Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe:
- zajęcia rozwijające informatyka; kl. 5
- zajęcia rozw. komp. cyfr., w tym bezp. w cyberprzestrzeni; kl. 6
Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu:
- zajęcia matematyka metodą eksperymentu; kl. 4-6
- zajęcia przyroda metodą eksperymentu; kl. 4
- zajęcia chemia metodą eksperymentu; kl. 7-8
- zajęcia geografia metodą eksperymentu; kl. 7-8
- zajęcia fizyka metodą eksperymentu; kl. 7-8
- zajęcia biologia metodą eksperymentu; kl. 7-8
Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe:
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne; kl. 0-3
- zajęcia logopedyczne; kl. 0-3
- Doradztwo edukacyjno-zawodowe; kl. 0-6
Zainteresowani rodzice składają wypełnione formularze zgłoszeniowe do sekretariatu szkoły do czwartku, 8 listopada br.
REGULAMIN PROJEKTU I REKRUTACJI
Projekt pt.: „Nowoczesne szkoły- wsparcie kształcenia kompetencji kluczowych na terenie Gminy Lwówek Śląski”
Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: Edukacja; Działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej; Poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne, Tytuł projektu „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”, realizowany w okresie od 05.11.2018r. do 31.10.2020r.
Regulamin zawiera:
I. Opis specyfiki projektu.
II. Kryteria uczestnictwa w projekcie.
III. Procedury rekrutacyjne.
IV. Zasady organizacji zajęć
V. Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.
I. Opis specyfiki projektu.
- Projekt jest realizowany w okresie od 05.11.2018r. do 31.10.2020r. na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu.
- Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa.
- Projekt obejmuje Szkołę Podstawową nr 1 w Lwówku Śląskim ul. Jana Pawła II 35, 59-00 Lwówek Śląski; Szkołę Podstawową nr 2 w Lwówku Śląskim al. Wojska Polskiego 1A, 59-00 Lwówek Śląski; Szkołę Podstawową nr 3 w Lwówku Śląskim ul. Pałacowa 11, 59-00 Lwówek Śląski oraz w Szkole Filianej w Zbylutowie Zbylutów 133, 59-00 Lwówek Śląski; Szkołę Podstawową w Niwicach Niwice 149, 59-00 Lwówek Śląski.
- Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie kształtowania i rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw i umiejętności, oraz zniwelowanie deficytów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z niepełnosprawnością, a także podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli.
- W ramach projektu założono:
a) przeprowadzenie zajęć dla uczniów:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Lwówku Śląskim:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia rozwijające j. angielski 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające j. niemiecki 1gr. x 60zaj. zajęcia rozwijające matematyka 1 gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Odkrywanie matematyki 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Inspiracje matematyczne 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia rozwijające informatyka 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe, w tym bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia przyroda metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia chemia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia geografia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia fizyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia biologia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1gr. x 60zaj.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lwówku Śląskim:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia rozwijające j. angielski 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające j. niemiecki 1gr. x 60zaj. zajęcia rozwijające matematyka 1 gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Odkrywanie matematyki 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Inspiracje matematyczne 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia rozwijające informatyka 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe, w tym bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia matematyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia przyroda metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia chemia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia geografia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia fizyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia biologia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1gr. x 60zaj.; zajęcia logopedyczne 1gr. x 60zaj.
- Doradztwo edukacyjno-zawodowe 1gr. x 30zaj.
Szkoła Podstawowa nr 3 w Lwówku Śląskim oraz filia Szkoły Podstawowej w Zbylutowie:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia rozwijające j. angielski 2gr. x 60zaj.(1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia rozwijające j. niemiecki 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia rozwijające matematyka 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia rozwijające matematyka Odkrywanie 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP).
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe, w tym bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP)
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia matematyka metodą eksperymentu 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia przyroda metodą eksperymentu 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia chemia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.(SP nr 3); zajęcia fizyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.(SP nr 3).
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia logopedyczne 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP).
Szkoła Podstawowa w Niwicach:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia wyrównawcze matematyka łatwiejsza niż myślisz 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające matematyka 1 gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające kreatywność, logiczne myślenie, umiejętność uczenia się 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia z zakresu kształcenia cyfrowych kompetencji 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia przyroda metodą eksperymentu. Badam, poznaję, doświadczam/ Z przyrodą za pan brat 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia logopedyczne 1gr. x 60zaj.; zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1gr. x 60zaj.
b) przeprowadzenie zajęć dla nauczycieli :
Szkoła Podstawowa nr 1 w Lwówku Śląskim:
- Jak skutecznie pracować z uczniem w ramach kompetencji kluczowych niezbędnych do poruszania się po rynku pracy (TIK, matematyczno-przyrodniczych, j. obce) 1gr. x 30godz.
- Wykorzystanie metod eksperymentu w dydaktyce dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 30godz.
- Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników, e-zasobów stworzonych dzięki EFS 1gr. x 10godz.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym 1gr. x 10godz.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lwówku Śląskim:
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym oraz kompetencji cyfrowych, w tym e-podręczników. Praca z dzieckiem z SPE. Obsługa urządzeń cyfrowych i sprzętu zakupionego z EFS. Edukacja w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni 2gr. x 20godz.
- Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 20godz.
Szkoła Podstawowa nr 3 w Lwówku Śląskim oraz filia Szkoły Podstawowej w Zbylutowie:
- Kształtowanie umiejętności i właściwych postaw uczniów (kreatywność, innowacyjność, pracy zespołowej) 2gr. x 10godz.
- Jak skutecznie pracować z uczniem w ramach kompetencji kluczowych 2gr. x 10godz.
- Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/e-materiałów dydaktycznych stworzonych dzięki EFS 2gr. x 10godz.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym 2gr. x 10godz.
- Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 20godz.
- Praca z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi 1gr. x 20godz.
Szkoła Podstawowa wNiwnicach:
- Kształtowanie umiejętności i właściwych postaw uczniów (kreatywność, innowacyjność, pracy zespołowej) 1gr. x 10godz.
- Jak skutecznie pracować z uczniem w ramach kompetencji kluczowych 1gr. x 10godz.
- Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników, e-zasobów stworzonych dzięki EFS 1gr. x 10godz.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym 1gr. x 10godz.
- Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 10godz.
- Praca z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi 1gr. x 20godz.
II. Kryteria uczestnictwa w projekcie.
Profil Uczestnika Projektu
a) Grupę docelową projektu jest 363 uczniów (179dz, 184ch), w tym 44 uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (23dz; 21ch), w tym 2 uczniów niepełnosprawnych (1dz; 1ch) z obszaru woj. dolnośląskiego, którzy wymagają wsparcia.
b) Wsparcie kierowane jest do 52 nauczycieli (46K, 6M) ze szkół objętych projektem.
III. Procedury rekrutacyjne.
- Rekrutacja odbędzie się w listopadzie i grudniu 2018r.
2. Etapy rekrutacji:
- spotkanie z uczniami i rodzicami w celu rozpowszechnienia informacji o projekcie na terenie szkół;
- zgłoszenia ucznia do udziału w proj. dokonuje rodzic u Dyrektora Szkoły,
- wypełnienie dokumentów rekrut. (deklaracja, formularz zgłoszeniowy, regulamin uczestnictwa, umowa),
- zebranie komisji rekrutacyjnej w składzie: Dyrektor i nauczyciel z danej szkoły, w celu przeanalizowania dokumentów i zakwalifikowanie do projektu,
- spotkanie dyrektora z rodzicem w celu zakończenia procesu rekrutacji, podpisanie dokumentów rekrutacyjnych przez dyrektora i rodzica.
3. Zasady przyjmowania zgłoszeń:
- komplet dokumentów rekrutacyjnych należy złożyć osobiście w biurze projektu mieszczącym się w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku Śląskim
Na komplet dokumentów rekrutacyjnych składają się:
- formularz zgłoszeniowy
- oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- regulamin projektu i rekrutacji;
- Dodatkowo po zakwalifikowaniu się do projektu, Uczestnik projektu zobowiązany będzie do podpisania
Deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz Umowy uczestnictwa nie później niż w pierwszym dniu otrzymania
wsparcia.
4. Zgłoszenia są akceptowane i przekazywane do oceny przez Komisję Rekrutacyjną na podstawie następujących kryteriów:
- złożenie kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych
- złożenie ww. dokumentów do dnia 14.12.2018 r.
5. Złożenie zgłoszenia nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem kandydata do udziału w projekcie.
6. Zasady zakwalifikowania kandydata do udziału w projekcie:
- kwalifikacja kandydatów (uczestników projektu prowadzi Organizator)
- kwalifikacja prowadzona będzie spośród osób, które spełniają kryteria formalne i wypełnią wymagany komplet
dokumentów.
7. . Kwalifikacja uczestników będzie prowadzona z uwzględnieniem następujących kryteriów :
- uczeń z rodziny dysfunkcyjnej – 1 pkt.
- uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 pkt.
- uczeń korzystający z pomocy społecznej – 1 pkt.
- uczniowie z niepełnosprawnością – 1 pkt.
Do projektu zakwalifikowani zostaną kandydaci, którzy otrzymają największą liczbę punktów.
Kryterium kwalifikacji w odniesieniu do nauczycieli:
- niskie kompetencje w obszarze zgodnym z diagnozą potrzeb – 2 pkt.
- nauczyciel z krótkim stażem – 1 pkt.
8. W przypadku większej liczby osób niż przewidziana w projekcie, Organizator utworzy listy rezerwowe uczestników; w przypadku rezygnacji osób zakwalifikowanych na ich miejsce wprowadzone zostaną osoby z listy rezerwowej o ile rodzice potwierdzą chęć uczęszczania dziecka.
9. Rekrutacja nauczycieli: zgłoszenie nauczyciela, wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych, zakwalifikowanie do udziału w projekcie, podpisanie umowy.
10. Osoby, które nie zakwalifikują się do udziału w projekcie oraz nie znajdą się na liście rezerwowej nie otrzymają
osobnego zawiadomienia.
IV. Zasady organizacji dodatkowych zajęć: Zajęcia odbywać się będą 1 tygodniu po 45 min. w zależności od potrzeb zgodnie z ustalonym harmonogramem:
a) przeprowadzenie zajęć dla uczniów:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Lwówku Śląskim:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia rozwijające j. angielski 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające j. niemiecki 1gr. x 60zaj. zajęcia rozwijające matematyka 1 gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Odkrywanie matematyki 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Inspiracje matematyczne 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia rozwijające informatyka 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe, w tym bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia przyroda metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia chemia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia geografia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia fizyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia biologia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1gr. x 60zaj.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lwówku Śląskim:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia rozwijające j. angielski 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające j. niemiecki 1gr. x 60zaj. zajęcia rozwijające matematyka 1 gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Odkrywanie matematyki 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające Inspiracje matematyczne 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia rozwijające informatyka 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe, w tym bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia matematyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia przyroda metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia chemia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia geografia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia fizyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.; zajęcia biologia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1gr. x 60zaj.; zajęcia logopedyczne 1gr. x 60zaj.
- Doradztwo edukacyjno-zawodowe 1gr. x 30zaj.
Szkoła Podstawowa nr 3 w Lwówku Śląskim oraz filia Szkoły Podstawowej w Zbylutowie:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia rozwijające j. angielski 2gr. x 60zaj.(1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia rozwijające j. niemiecki 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia rozwijające matematyka 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia rozwijające matematyka Odkrywanie 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP).
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe, w tym bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP)
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia matematyka metodą eksperymentu 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia przyroda metodą eksperymentu 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia chemia metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.(SP nr 3); zajęcia fizyka metodą eksperymentu 1gr. x 60zaj.(SP nr 3).
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP); zajęcia logopedyczne 2gr. x 60zaj. (1gr-SP nr 3/ 1gr. filia SP).
Szkoła Podstawowa w Niwicach:
- Zajęcia dla uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych: zajęcia wyrównawcze matematyka łatwiejsza niż myślisz 1gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające matematyka 1 gr. x 60zaj.; zajęcia rozwijające kreatywność, logiczne myślenie, umiejętność uczenia się 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia kształtujące i rozwijające kompetencje cyfrowe: zajęcia z zakresu kształcenia cyfrowych kompetencji 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów metodą eksperymentu: zajęcia przyroda metodą eksperymentu. Badam, poznaję, doświadczam/ Z przyrodą za pan brat 1gr. x 60zaj.
- Zajęcia dla uczniów wyrównujące deficyty rozwojowe: zajęcia logopedyczne 1gr. x 60zaj.; zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1gr. x 60zaj.
c) przeprowadzenie zajęć dla nauczycieli :
Szkoła Podstawowa nr 1 w Lwówku Śląskim:
- Jak skutecznie pracować z uczniem w ramach kompetencji kluczowych niezbędnych do poruszania się po rynku pracy (TIK, matematyczno-przyrodniczych, j. obce) 1gr. x 30godz.
- Wykorzystanie metod eksperymentu w dydaktyce dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 30godz.
- Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników, e-zasobów stworzonych dzięki EFS 1gr. x 10godz.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym 1gr. x 10godz.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lwówku Śląskim:
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym oraz kompetencji cyfrowych, w tym e-podręczników. Praca z dzieckiem z SPE. Obsługa urządzeń cyfrowych i sprzętu zakupionego z EFS. Edukacja w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni 2gr. x 20godz.
- Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 20godz.
Szkoła Podstawowa nr 3 w Lwówku Śląskim oraz filia Szkoły Podstawowej w Zbylutowie:
- Kształtowanie umiejętności i właściwych postaw uczniów (kreatywność, innowacyjność, pracy zespołowej) 2gr. x 10godz.
- Jak skutecznie pracować z uczniem w ramach kompetencji kluczowych 2gr. x 10godz.
- Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/e-materiałów dydaktycznych stworzonych dzięki EFS 2gr. x 10godz.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym 2gr. x 10godz.
- Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 20godz.
- Praca z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi 1gr. x 20godz.
Szkoła Podstawowa w Niwnicach:
- Kształtowanie umiejętności i właściwych postaw uczniów (kreatywność, innowacyjność, pracy zespołowej) 1gr. x 10godz.
- Jak skutecznie pracować z uczniem w ramach kompetencji kluczowych 1gr. x 10godz.
- Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników, e-zasobów stworzonych dzięki EFS 1gr. x 10godz.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym 1gr. x 10godz.
- Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych 1gr. x 10godz.
- Praca z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi 1gr. x 20godz.
V. Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.
1. Uczestnik projektu zobowiązany jest do:
- zapewnienia regularnego, punktualnego aktywnego udziału w zajęciach dziecka
- wypełniania ankiet związanych z realizacją projektu i monitorowaniem jego późniejszych rezultatów.
2. Uczestnictwo w projekcie nie upoważnia rodzica/opiekuna, działającego we własnym imieniu lub w imieniu dziecka, lub nauczyciela biorącego udział w projekcie do czynności kontrolnych wobec Organizatora.
3. W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie, poza udokumentowanymi przypadkami zdrowotnymi lub losowymi, rodzic/opiekun dziecka zobowiązany jest do pomocy w znalezieniu innej osoby na jego miejsce.
4. W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie, poza udokumentowanymi przypadkami zdrowotnymi lub losowymi, uczestnik (nauczyciel) zobowiązany jest do pomocy w znalezieniu innej osoby na jego miejsce.
Pliki do pobrania
- 1 Formularz zgloszeniowy-uczen.doc (92.50 KB)
- 1 Oswiadczenie uczestnika projektu.doc (79.50 KB)
- 2 U M O W A uczen- po zakwalifikowaniu przez komisje.doc (91.50 KB)
- 1 Regulamin projektu.doc (137.50 KB)
- 2 Deklaracaja - dziecko- po zakwalifikowaniu przez komisje.doc (76.00 KB)
- Logo projektu unijnego.docx (49.41 KB)
- logo projektu unijnego.png (37.39 KB)
- PlakatA3-EFS-Lwowek Slaski.pdf (1.07 MB)
- Harmonogramy zajec-SP-2-Lwowek-Sl.pdf (3.25 MB)