- Odwiedziny: 3093386
- Do końca roku: 277 dni
- Do wakacji: 84 dni
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim
-
Statystyki
ZASADY ZWROTU PODRĘCZNIKÓW DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
1. Nauczyciel bibliotekarz ustala z dyrektorem szkoły zasady zwrotu podręczników oraz terminy ich oddania do biblioteki szkolnej. Konkretne daty i godziny przekazuje do wiadomości wychowawców klas.
2. Zwrot kompletów podręczników odbywać się będzie:
- klasy I - III od 15 czerwca 2020r. na konsultacjach z wychowawcami;
- klasy IV – VIII od 19 czerwca 2020 r.
3. Na początku czerwca wychowawca powiadamia uczniów/rodziców przez dziennik elektroniczny lub inne kanały kontaktu o zasadach i terminach zwrotów podręczników.
4. Wychowawca informuje uczniów/rodziców, że wszelkie zapytania o zwrot podręczników mogą wysyłać do nauczycieli bibliotekarzy przez dziennik elektroniczny.
5. Za zniszczone lub zagubione podręczniki rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do zakupu nowej pozycji i przekazania jej do biblioteki szkolnej przed zakończeniem danego roku szkolnego.
6. Wychowawca przypomina uczniom i rodzicom zasady zwrotu wypożyczonych podręczników zgodnie z obowiązującą w szkole procedurą:
- zwrot podpisanych podręczników tylko w kompletach,
- w przypadku zgubienia lub zniszczenia podręcznika należy go odkupić we własnym zakresie,
- usunięcie foliowych okładek,
- usunięcie naklejek z podpisem,
- usuniecie zapisanych ołówkiem notatek,
- zwrócenie uwagi na czystość i estetykę książki - wyprostowane pogięte kartki, sklejone rozdarcia.
7. Podręczniki są zwracane przez uczniów/rodziców danej klasy w ustalone przez dyrektora i nauczyciela bibliotekarza określone dni i godziny (w celu uniknięcia grupowania się osób).
8. Za zwrot podręczników danej klasy odpowiedzialny jest jej wychowawca.
9. Wychowawca w wyznaczonym terminie zobowiązany jest przyjść do szkoły
i nadzorować oddawanie podręczników przez uczniów swojej klasy, którzy zobowiązani są przynieść do szkoły komplet podręczników (bez okładek
i naklejek z podpisem).
10. Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu podręczników powinien być
w maseczce i rękawiczkach oraz skorzystać z płynu dezynfekującego znajdującego się przy wejściu do szkoły.
11. Uczniowie/rodzice dokonujący zwrotu podręczników czekają w kolejce przed szkołą zachowując 2 m dystansu społecznego pomiędzy osobami
i wchodzą do szkoły pojedynczo.
12. W wyznaczonym pomieszczeniu w szkole, pod nadzorem wychowawcy uczniowie oddają podręczniki i potwierdzają ich zwrot własnoręcznym podpisem (własnym długopisem) na przygotowanej przez nauczyciela bibliotekarza liście.
13. Wychowawca po zebraniu podręczników od wszystkich uczniów powiadamia o tym fakcie nauczyciela bibliotekarza, który oznacza podręczniki datą, w której zostały przyjęte, aby określić daty zgodnie z zalecanym terminem przechowywania zbiorów w kwarantannie.
DATY I GODZINY ZWROTU PODRĘCZNIKÓW DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Miejsce zebrania podręczników: aula szkolna
III TYDZIEŃ 19.06
19 czerwca piątek klasa IV A godz. 9.00 – 10.00
19 czerwca piątek klasa V A godz. 10.00 – 11.00
19 czerwca piątek klasa V B godz. 11.00 – 12.00
19 czerwca piątek klasa V C godz. 12.00 – 13.00
IV TYDZIEŃ 22.06 – 26.06
22 czerwca poniedziałek klasa VI A godz. 9.00 – 10.00
22 czerwca poniedziałek klasa VI B godz. 10.00 – 11.00
22 czerwca poniedziałek klasa VI C godz. 11.00 – 12.00
22 czerwca poniedziałek klasa VI D godz. 12.00 – 13.00
23 czerwca wtorek klasa VII A godz. 9.00 – 10.00
23 czerwca wtorek klasa VII B godz. 10.00 – 11.00
23 czerwca wtorek klasa VII C godz. 11.00 – 12.00
24 czerwca środa klasa VIII A godz. 9.00 – 10.00
24 czerwca środa klasa VIII B godz. 10.00 – 11.00
W dniach od 15.06 – 26.06 wychowawcy klas I – III w bud. C zbierają od rodziców podręczniki w godzinach swoich konsultacji (termin ustala wychowawca klasy i podaje do wiadomości rodziców).
Wykaz podręczników - może być pomocny czy kompletowaniu zestawu podręczników do oddania