Wyszukiwarka

POZNAJEMY ZABYTKI NASZEGO REGIONU

W dniu 9 czerwca 2016 roku dla  klasy I d z wychowawcą  Jolantą Kaszuba i klasy I c z wychowawcą  Marzeną Markulak  zorganizowana została integracyjna wycieczka szkolna.

Udaliśmy się na znajdujący się we wsi Sucha Zamek Czocha.  Pływaliśmy stateczkiem wycieczkowym po jeziorze Leśniańskim okalającym zamek. Podziwialiśmy piękne widoki .

Ciekawa architektura i usytuowanie zamku warte są odwiedzenia i zwiedzania. Z historią zamku zapoznał nas pan przewodnik, który oprowadzał naszą grupę. Znamy już wiele tajemnych przejść w zamku. Musieliśmy pokonać dużo drewnianych schodów, aby dotrzeć na wieżę. Warto było, bo widok był wspaniały. Było to urokliwe miejsce, które pozwoliło nam odbyć ,, małą podróż w czasie’’.  Dużą frajdę sprawiło kupowanie pamiątek z tej wspaniałej wycieczki.

Kolejną atrakcją naszej wycieczki była wizyta w gospodarstwie agroturystycznym w Karłowicach. Po całym dniu zwiedzania  ze smakiem zajadaliśmy pieczone kiełbaski. Zwiedzaliśmy mini ZOO, w którym poznaliśmy i spędziliśmy czas ze zwierzętami. Były gry i zabawy na boisku i placu zabaw. Każde z bawiących się dzieci pozbyło się nadmiaru energii.

To naprawdę wspaniały czas, który tam spędziliśmy. Wszyscy byli zadowoleni ze zwiedzenia tak wspaniałego zabytku i aktywnie spędzonego czasu w obcowaniu z naturą.