Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim

Aleja Wojska Polskiego 1A
59-600 Lwówek Śląski

E-mail: szkolaMAŁPAsp2lwowek.pl (małpa-@)

Przejdź do strony głównej

Piątek, 29 marca 2024

Dostawa mebli szkolnych regałów wysokich, szaf czterodrzwiowych, biurek z kontenerkiem do sal lekcyjnych

Znak sprawy: SP2-ZP/34/11/2015                                                   Lwówek Śląski, dnia 10.11.2015r.

 

SZKOŁA PODSTAWOWA Nr2

W LWÓWKU ŚLĄSKIM

59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a

Tel. sekretariat 75/ 782 46 59

…………………………………………………………………………………………………

realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 907)

 

ZAPRASZA

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:

 

         Dostawa mebli szkolnych regałów wysokich, szaf czterodrzwiowych, biurek z kontenerkiem   do sal lekcyjnych do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim,
ul. Aleja Wojska Polskiego 1a, 59-600 Lwówek Śląski.

I. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej (ofertowej):

  1. Oferta cenowa ma być złożona w formie pisemnej na adres Zamawiającego tj.. Szkoła Podstawowa Nr2, 59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a.
  2. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
  3. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką.
  4. Oferta ma obejmować :ceny jednostkowe mebli i ogólną wartość  zamówienia.
  5. Oferta powinna zawierać koszty dostawy mebli do siedziby Zamawiającego
  6. Przy dostawie do faktury dołączyć certyfikaty, deklarację zgodności dopuszczające meble szkolne do użytkowania w szkole

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych wg poniższego zestawienia:
  2. Regał sztuk 2 z 4 półkami o wym.76x38x185cm, kolor klon, wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm, wykończonej obrzeżem pcv o gr. 2mm,
  3. Szafa 4-drzwiowa sztuk 4 o wymiarach wys.76x40x185cm wykonana z płyty laminowanej o gr. 18mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. 2mm, z zamkami patentowymi szt 8. Kolor klon .
  4. Komoda sztuk 1 z 3 szufladami i szafką, wym.76x40x152cm wykonana z płyty laminowanej o gr. 18mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. 2mm, z zamkami patentowymi szt 1. Kolor klon .
  5. Regał sztuk 1 z szafką i 2 półkami, wym.76x40x185cm wykonana z płyty laminowanej o gr. 18mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. 2mm, z zamkami patentowymi szt 1. Kolor klon
  6. Tył regałów w kolorze białym
  7. Uchwyty do drzwiczek metalowe srebrne
  8. Zamki w drzwiczkach patentowe
  9. Stopki z regulacją wysokości regału
  10. Biurko sztuk 1 Vigo wyposażone w 3 szuflady, z której jedna jest zamykana na zamek patentowy o wym.120x60x76cm wykonana z płyty laminowanej o gr. 18mm wykończonej obrzeżem PCV o gr. 2mm, kolor klon.
  11. Biurko sztuk 1 wykonane z płyty laminowanej w tonacji buku, wym. 120x60x76cm, z kontenerkiem mobilny do biurka, wykonany z płyty laminowanej w tonacji buku, wym. 41,8x40x57,4cm z 3 szufladami bukowymi w komplecie na kółkach
  12. Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego ...........................
  13. Okres gwarancji ............................m-cy

 

 

         

III. Terminy realizacji zamówienia:

Termin realizacji: do dnia 14.12.2015r.

IV. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej (ofertowej):

Ofertę należy złożyć terminie do 17.11.2015r. do godziny 12:00 w sekretariacie zamawiającego w Szkole Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim Aleja Wojska Polskiego1a w formie pisemnej lub przesłać faksem tel.75782 4659 lub email: sp2clwowekjo@op.pl

Kontakt : Janusz Odyniec kierownik gospodarczy tel.691370272

V. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest :

Cena brutto oferty – znaczenie 100%

Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w nn. zaproszeniu oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

Załączniki:

1)      Załącznik nr 1 – Oferta Wykonawcy.

 

 

 

 

                                                                    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2

                                                                                    KRZYSZTOF BIELIŃSKI

 


                                                                                                 Załącznik nr 1

                                                                         Do zapytania ofertowego z  dnia 10.11.2015r.

 

…………………………………………….    

Nazwa Dostawcy  i adres                                                                                                                                    

                                                                                                                                            

……………………………………………

 NIP,  REGON:

 

tel. fax, e-mail:………………………

Szkoła Podstawowa Nr2

ul. Aleja Wojska Polskiego 1

59-600 Lwówek Śląski

                                                                                                                                                                                

 

OFERTA WYKONAWCY

 

 

Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na:

 

„Dostawa  mebli szkolnych do sal lekcyjnych: regał szt. 3, szafa 4 –drzwiowa szt.4, komoda szt.1, biurko szt.2 do siedziby Szkoły Podstawowej Nr2
w Lwówku Śląskim, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a”

 

w zakresie określonym w zaproszeniu do złożenia oferty:

 

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzeniem:

 ..................zł brutto (słownie zł. ........................................................................)

tj. netto ............... (słownie zł. ............................................................................)

+ .......... % VAT

 

zgodnie z załączoną wyceną.

2. Oświadczamy, że usługi /roboty budowlane/ dostawa*  stanowiące przedmiot  zamówienia wykonamy w terminie: do ……………………….…….roku.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.

4. Oświadczamy, że udzielamy gwarancji na dostawę mebli…………………… miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.

5. Oświadczamy, że przyjmujemy 30-dniowy termin płatności faktury, licząc od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.

6. Integralną część niniejszej oferty stanowią załączniki

    

 

 

....................................

     Miejscowość, data

 …………………………………………..………………………       

(pieczątka i podpis wykonawcy lub upoważnionych)

 

*niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2015-11-14 09:33przez: Janusz Odyniec
Opublikowano:2015-11-14 00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim
Odwiedziny:1970

  • Brak wpisów.