Dostawa urządzeń do toalet
- Drukuj"/> artykuł: Dostawa urządzeń do toalet "/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Dostawa urządzeń do toalet "/>
Znak sprawy: SP2-ZP/18/07/2015 Lwówek Śląski, dnia 29.06.2015r.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr2
W LWÓWKU ŚLĄSKIM
59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a
Tel. sekretariat 75/ 782 46 59
…………………………………………………………………………………………………
realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 907)
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
Dostawa dozowników mydła na pianie sztuk 7, mydła w pianie sztuk 14, mechanicznych podajników ręczników papierowych sztuk 4, ręczników w roli zielony kartonów 4, pojemników na papier toaletowy w listkach sztuk 9, papieru w listkach składany kartonów 20
do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a, 59-600 Lwówek Śląski .
I. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej (ofertowej):
- Oferta cenowa ma być złożona w formie pisemnej na adres Zamawiającego tj.. Szkoła Podstawowa Nr2, 59-600 Lwówek Śląski, ul. Aleja Wojska Polskiego 1a.
- Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
- Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką.
- Oferta ma obejmować :ceny jednostkowe dozownika mydła, mechanicznego podajnika ręczników, pojemnika na papier toaletowy i wkłady do tych urządzeń i ogólną wartość zamówienia.
- Oferta powinna zawierać koszty dostawy urządzeń z wkładami do siedziby Zamawiającego.
- Przy dostawie do faktury dołączyć certyfikaty, deklarację zgodności dopuszczające urządzenia do użytkowania w szkole.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do toalet wg poniższego zestawienia:
- Dozownik mydła na pianie Merida Top multiplex na wkłady z mydłem Bali ABS DF3TN sztuk 7
- Mydło w pianie Merida bali Plus M12P wkład 700g sztuk 14
- Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach Maxi biały CJB302 szt.4
- Ręcznik w roli Auto Mini zielony karton (11szt.) adaptorem RAZ401 sztuk 4
- Pojemnik na papier toaletowy w listkach Top niebieski PT3TN sztuk 9
- Papier w listkach Optimum biały składany ZZ karton (40x200) 2-warstwowy sztuk 20
III. Terminy realizacji zamówienia:
Termin realizacji: do dnia 15.07.2015r.
IV. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej (ofertowej):
Ofertę należy złożyć w terminie do 06.07.2015r. do godziny 12:00 w sekretariacie zamawiającego w Szkole Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim Aleja Wojska Polskiego1a w formie pisemnej lub przesłać faksem tel.75782 4659 lub email: sp2clwowekjo@op.pl
Kontakt : Janusz Odyniec kierownik gospodarczy tel.691370272
V. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest :
Cena brutto oferty – znaczenie 100%
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w nn. zaproszeniu oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryterium wyboru.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Oferta Wykonawcy.
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
/-/ELŻBIETA UGRYNOWICZ
Załącznik nr 1
Do zapytania ofertowego z dnia 29.06.2015r.
SP2-ZP/18/06/2015
…………………………………………….
Nazwa Dostawcy i adres
……………………………………………
NIP, REGON:
tel. fax, e-mail:………………………….
Szkoła Podstawowa Nr2 ul. Aleja Wojska Polskiego 1a
59-600 Lwówek Śląski
OFERTA WYKONAWCY
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na:
„Dostawa : dozownik mydła na pianie Merida Top multiplex na wkłady z mydłem Bali ABS DF3TN szt.7, mydło w pianie Merida bali Plus M12P wkład 700g szt.14, mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach Maxi biały CJB302 szt.4, ręcznik w roli Auto Mini zielony karton (11szt.) z adaptorem RAZ401 szt.4, pojemnik na papier toaletowy w listkach Top niebieski PT3TN szt.9, papier w listkach Optimum biały składany ZZ karton (40x200) 2-warstwowy szt. 20 do Szkoły Podstawowej Nr2 w Lwówku Śląskim”
w zakresie określonym w zaproszeniu do złożenia oferty:
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzeniem:
..................zł brutto (słownie zł. ........................................................................)
tj. netto ............... (słownie zł. ............................................................................)
+ .......... % VAT
zgodnie z załączoną wyceną.
2. Oświadczamy, że usługi /roboty budowlane/ dostawa* stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie: do ……………………….…….roku.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
4. Oświadczamy, że udzielamy gwarancji na dostawę urządzeń…………………… miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego suszarek i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
5. Oświadczamy, że przyjmujemy 30-dniowy termin płatności faktury, licząc od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
6. Integralną część niniejszej oferty stanowią załączniki:
6.1
....................................
Miejscowość, data
…………………………………………..………………………
(pieczątka i podpis wykonawcy lub upoważnionych)
*niepotrzebne skreślić
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2015-06-30 12:14 | przez: Janusz Odyniec |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-06-30 00:00 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty w Lwówku Śląskim | |
Odwiedziny: | 1647 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.